شرکت تولیدی دستکش صنعتی

شرکت تولیدی دستکش صنعتی را بر اساس استانداردهای روز دنیا و با کیفیت عالی تولید و روانه بازار می کند به همین دلیل ایمنی کارگران در هر حوزه ای به خوبی تامین می گردد. تنوع زیاد در جنس و طرح و رنگ این امکان را به مصرف کنندگان داده تا بتوانند مطابق با نیازی که دارند خرید را انجام دهند. دستکش ها به خوبی دست را پوشش می دهند تا از هر خطری به دور باشد. تولید در این شرکت به صورت انبوه و در حجم بالا صورت می گیرد تا بتواند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی مازاد مصرف برای صادرات انتخاب شود.

شرکت تولیدی دستکش صنعتی

انواع دستکش های صنعتی از نظر قیمت

انواع دستکش های صنعتی از نظر قیمت دستکش ایمنی فلزی از نظر قیمت نمونه های مختلفی دارد و این نرخ بر اساس سایز و کیفیت و جنس آن مشخص می گردد. هر چه سایز دستکش بزرگ تر می شود مسلما تولیدی برای ساخت آن از مواد اولیه بیشتری استفاده کرده بدین ترتیب نرخ آن را هم بیشتر اعلام می کند. این نمونه ها از نظر قیمت در صدر جدول قرار دارند و اطلاع قبلی از قیمت های بروز این امکان را به مشتری می دهد تا بتواند خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه را تجربه کند.

جنس دستکش مهمترین عاملی است که تولیدی بر اساس آن این لوازم را قیمت گذاری می کند. جنس های چرمی و فلزی چون سطح کاربری گسترده از دارند و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی از خود نشان می دهند با بالاترین قیمت در بازار به فروش می رسند. اگر در تولید چرم طبیعی استفاده شده باشد که ارزش کار بیشتر هم می شود.‌ کیفیت و قیمت همیشه در کنار هم قرار می گیرند و نوسانات آنها با هم برابر می باشد.

تنوع در این دستکش ها زیاد بوده و برخی به صورت ساق کوتاه و برخی دیگر ساق بلند هستند و از نظر قیمت هم تفاوت زیادی دارند. این تجهیزات صنعتی چون ایمنی کارگر را تامین می کنند باید کیفیت و کارایی خوبی هم داشته باشند. در بازارهای داخلی و خارجی ابن قیمت ها تفاوت چشمگیری دارد.

آشنایی با کاربرد دستکش های صنعتی

آشنایی با کاربرد دستکش های صنعتی آشنایی با کاربرد دستکش ایمنی جوشکاری که نمونه بارزی از دستکش های صنعتی است باعث شده تا مشتری با علم و اطلاعات کافی خرید را انجام دهد. چون جنس و مدل این لوازم متنوع است بدین ترتیب هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. نمونه هایی که با فلزات ساخته می شوند اگر چه وزن سنگین تری دارند اما برای کارهای سختی چون برش کاری و حتی مقابل حرارت بودن گزینه خوبی هستند و از بریدگی و سوختگی و قطع اعضا در مقابل دستگاه های بزرگ جلوگیری می کنند.

مدل هایی که برای جوشکاری استفاده می شوند بیشتر چرمی هستند و به صورت چند لایه می باشند بدین ترتیب جرقه های جوشکاری باعث سوختگی دست نمی شود. دستکش ضد برش قوی برای کارهای سخت و سنگین طراحی شده و سطح ایمنی کار را به طور چشمگیری بالا می برد. وقتی کارگر به این لوازم ایمنی مجهز باشد بهتر و سریع تر می تواند کار خود را انجام دهد و در واقع کیفیت کار هم افزایش پیدا می کند.

برای کار در محیط هایی که با اسید و مواد شیمیایی و داغ سر و کار دارند دستکش های پلیمری هم گزینه خوبی هستند که انعطاف پذیری زیادی هم دارند. دستکش ایمنی زنجیری که با مقاومت مکانیکی بالا ساخته می شود و به دستکش قصابی هم معروف است برای کشتارگاه ها مناسب می باشد.

بررسی کیفیت انواع دستکش های صنعتی

بررسی کیفیت انواع دستکش های صنعتی بررسی های زیادی بر روی کیفیت انواع دستکش های صنعتی صورت گرفته و این موضوع برای همه ثابت شده که این لوازم کاملا ایمن و استاندارد هستند. کیفیت خوب را می توان در جنس و بافت و رنگ و همجنین کارایی آنها به راحتی مشاهده کرد.‌ تولیدی برای اینکه ایمنی فرد را افزایش دهد ساق دستکش را به صورت بلند طراحی می کند که تا مچ را به خوبی پوشش دهد و مانع از آسیب به دست شود. جنس دستکش ها به صورت ضخیم و چند لایه است تا بتواند فشار و ضربه را مهار کند.‌

بافت متراکم این دستکش ها دچار ساییدگی و پارگی نمی شود بدین ترتیب در مقابل رطوبت و حرارت و مواد شیمیایی و اسیدی دوام زیادی دارد و پوسیدگی در کار آن وجود ندارد. رنگ آنها کاملا ثابت است و به مرور زمان که در مقابل مواد مختلف قرار می گیرند کمرنگ هم نمی شوند. آنها به صورت منعطف طراحی می شوند تا فرد بتواند تمام انگشتان خود را به صورت مجزا تکان داده و برای کارهای دقیق و ظریف به بهترین شکل از آنها استفاده کند‌.

بالا بودن کیفیت دستکش های صنعتی باعث شده تا امروزه هیچ خطری کارگران را تهدید نکند و در هر صنعتی هم بتوان به راحتی از آنها استفاده کرد. این لوازم بر اساس تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده اند به همین دلیل وزن سبکی دارند و شما روی دست احساس سنگینی نمی کنید.

قیمت خرید دستکش صنعتی

قیمت خرید دستکش صنعتی قیمت خرید دستکش صنعتی بستگی به عوامل مختلفی دارد. خریدی که شما آن را با حجم بالا و به صورت عمده انجام می دهید قطعا از خرید به صورت تکی و بسته بندی شده ارزان تر است‌. دستکش های جینی بیشتر توسط عمده فروشی ها و نمایندگی ها روانه بازار می شوند بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به این مراکز از این خرید اقتصادی نهایت استفاده را ببرید. هر چه جنس دستکش بهتر باشد قطعا با نرخی بیشتر هم به فروش می رسد.

نمایندگی ها واسطه ای بزرگ میان تولید کنندگان و خریداران هستند که محصول را با نرخ هایی فوق العاده به فروش می رسانند. با مراجعه به نمایندگی های مجاز می توانید لیست های قیمت را به دست بیاورید. در حال حاضر نرخ ها روزانه در حال تغییر و افزایش هستند که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. در نمایندگی های فروش می توانید قیمت های دقیق را به دست آورید.

دستکش ها در شرکت های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی را برای اجناس خود در نظر می گیرند. چون فاکتور های بسته بندی به خوبی رعایت می شود این کالا بیشتر به صورت عمده فروخته می شود. چون برند های مختلفی در بازار موجود است باعث در زمان استعلام با قیمت های متفاوتی روبه رو می شوید که می توانید مارک مورد نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما